Cine stabilește prețul corect pentru serviciile de mutări?

Cere oferta

Sunt oameni care au apelat la servicii de mutări și li s-au părut la un preț acceptabil. Sunt și oameni, puțini, cărora li s-au părut cam scumpe. Din fericire, există un „trimis special” din partea firmei capabil să stabilească prețul corect pentru respectiva mutare.

Specialistul în logistică este cel care adună informații de la clientul beneficiar referitoare la condițiile mutării. După ce își face o imagine completă asupra situației, calculează resursele care trebuie alocate de firma de mutări pe care o reprezintă și traduce totul în bani, pentru a obține prețul perceput de firmă pentru serviciile sale.

De ce este nevoie de acest pas intermediar, logistic?

Acest pas face diferența dintre oportuniștii și profesioniștii din domeniul mutărilor. Când o persoană, un cuplu sau o familie se mută în casă nouă sau altundeva fie cu chirie, fie din chirie în propria locuință, de la casă la apartament ori viceversa, organizarea e cheia succesului. În caz contrar, vor apărea haosul, frustrarea și pierderea de timp și de bani, precum și deteriorarea mobilierului.

Este mult mai simplu pentru persoanele ce aleg să comunice specialistului în logistică al unei firme profesioniste de mutări care este situația și ce își doresc decât pentru persoanele care aleg să se mute în regie proprie și să depindă de mulți factori de necontrolat și alții care probabil nici nu sunt luați în calcul.

Ce aspecte îl interesează pe expertul nostru logistic?

Obișnuit să facă o estimare detaliată a costurilor, colegul nostru de pe partea logistică va solicita informații de la client și chiar va merge la fața locului. Expertiza logistică este gratuită, așadar e și păcat pentru cei care se mută să nu își aloce puțin timp pentru a discuta în detaliu. Aspectele de interes țin atât de locuința din care se pleacă și conținutul acesteia, cât și de locuința de destinație, în care se va ajunge pentru a rămâne.

Referitor la locuința din care se pleacă sunt de aflat și de discutat următoarele:

  • Etajul la care se află; dacă există lift; care sunt căile de acces;
  • Unde sunt poziționate ferestrele; dacă există parcare și unde;
  • Multitudinea mobilei existente în casă și complexitatea acesteia;
  • Dacă există mobilier din lemn masiv sau multă sticlă ori fragil;
  • Dacă există multă mobilă de dezasamblat și dezmembrat;
  • Cât de încărcată e locuința cu lucruri personale de împachetat;
  • Dacă există tablouri, obiecte de artă, seifuri, piane, pianine etc.

Firul care leagă cele două locații și suscită interes din punct de vedere logistic este, firește, distanța dintre cele două, care va trebui acoperită. Aici vor fi calculați costul și timpii petrecuți pe transport: cât timp șoferul și autospeciala de transport sunt alocate acestui proiect de mutare dar și la ce oră echipa Sprintmove să ajungă la locație pentru ca mutarea să se încheie în aceeași zi.

La locația de destinație, practic cea care va constitui noul cămin al celor care fac pasul mutării, de interes logistic sunt căile de acces, etajul unde este situată, precum și configurația – pentru că noi, la Sprintmove, obișnuim să punem piesele de mobilier și aparatele electrocasnice pe poziție, să le despachetăm, să le reasamblăm dacă e cazul. Practic, să luăm de pe umerii clienților noștri tot greul.

Expertul în logistică alocat va prezenta clientului soluțiile identificate și va ajunge la un acord cu acesta. Se va semna contract și totul va fi clar pentru ambele părți. Din acel moment, prețul propus de noi și acceptat de client va fi cel corect.

envelopephone-handsetmap-markerclockmenuchevron-down