Mutari mobila Bucuresti – 5 motive pentru a alege SprintMove

Cere oferta

Indiferent daca esti proprietar individual sau daca ai o mica firma, la un moment dat exista sanse foarte mari sa iti doresti sa te muti. Poate ca ti-ai construit casa mult visata si abia astepti sa te muti, ori poate schimbi sediul de birouri al business-ului tau – in oricare dintre situatii trebuie sa alegi o firma de incredere. Scapa de orice grija si alege serviciile SprintMove. De ce? Iti explicam in continuare.

Nu te poti baza doar pe prieteni si cunostinte, ori pe abilitatea pe care o ai de a rezolva lucrurile. Cand vine vorba despre mutari de mobilier, este indicat sa apelezi la o firma specializata. In randurile urmatoare iti vom prezenta 5 motive pentru care echipa SprintMove este alegerea ideala.

Oferim servicii complete!

Cu noi scapi efectiv de stresul relocarii. Indiferent daca este vorba de mutarea mobilei la noua ta locuinta, de mutarea sediului unei firme, de transportul obiectelor fragile, servicii de demontare si asamblare a mobilierului sau orice altceva, iti putem oferi sprijinul necesar. Etapele pe care le vom parcurge de fiecare data sunt urmatoarele:

  • demontarea pieselor de mobilier de la locatia initiala;
  • protejarea mobilei si a obiectelor mutate pe intreaga durata a manipularii si transportului;
  • transportul in deplina siguranta la destinatie, fie la noua resedinta, fie la noul sediu social/punct de lucru;
  • asamblarea pieselor de mobilier si amplasarea acestora pe pozitia finala la destinatie;
  • curatenie, despachetare si reciclare a materialelor folosite in timpul mutarii.

Avem cele mai bune preturi!

In cazul in care una dintre grijile tale este cea asociata cu tariful aferent relocarii, poti sa o dai uitarii daca vei apela la SprintMove Company.

Iti vom oferi preturi corecte de fiecare data. Poti discuta cu unul dintre expertii nostri in logistica fie telefonic, fie direct la adresa de unde trebuie efectuata mutarea. Aspectele de care se va tine cont pentru estimarea pretului sunt urmatoarele:

  • Volumul mobilierului ce trebuie mutat

In functie de cantitatea si volumul mobilierului ce necesita mutare se va alege si autoutilitara ce va indeplini aceasta misiune. De asemenea, greutatea totala a incarcaturii va fi avuta in vedere, daca este vorba despre o mutare internationala, pentru a alege un autovehicul cu capacitatea corespunzatoare.

  • Existenta sau inexistenta liftului la locatia initiala si la cea finala

Timpul total al lucrarii este influentat considerabil de acest factor, motiv pentru care expertul nostru in logistica va evalua acest aspect si va alege o echipa mai numeroasa sau mai redusa, dupa caz, pentru a indeplini misiunea mutarii.

  • Distanta intre destinatii - acest detaliu va influenta, desigur, costul final al serviciului de mutare.
  • Complexitatea mobilierului – va determina de asemenea necesarul de personal pentru a demonta, respectiv asambla piesele de mobilier.
  • Necesarul de materiale de protectie pentru piesele fragile.

Experienta ne recomanda!

Inca din anul 2007 oferim servicii de mutare si relocare la standarde europene. Mutam mobila, mutam firme si garantam cele mai bune rezultate la mutari internationale prin personalul nostru experimentat si specializat.

Oferim garantie!

Grija relocarii, chiar si in cazul bunurilor fragile, este inlaturata de pe umerii oricarui proprietar. La incheierea fiecarui contract de mutare, SprintMove va ofera garantie prin contract pentru integritatea mobilierului si a obiectelor mutate. Polita de asigurare ce insoteste contractul are valoarea de 100.000 €!

Nu in ultimul rand, suntem transparenti, va oferim orice informatii solicitate cu privire la mutare si ne vom ocupa de toate aspectele lucrarii pentru ca stresul cu mutarea sa nu mai existe. Convingeti-va si contactati unul din reprezentantii nostri chiar astazi!

envelopephone-handsetmap-markerclockmenuchevron-down